ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνάντηση πραγματοποίησε χθες 23-9-2020 ο επικεφαλής του Συνδυασμού μας, Δημήτρης Αναστασόπουλος με τη Διοίκηση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών για τις συνθήκες λειτουργίας της, ιδίως σε σχέση με το ενδεχόμενο νέων περιοριστικών μέτρων λόγω covid-19.
Συνοπτικά τέθηκαν, μεταξύ άλλων, τα εξής ζητήματα:
Αν και αναπτύχθηκε τον Ιούνιο η δυνατότητα ηλεκτρονικής διεκπεραίωσης ορισμένων διαδικασιών (αιτήσεις/δικονομικά στο Τμήμα Εκτέλεσης, λήψη αντιγράφου εισαγγ.πρότασης και υποβολής υπομνήματος), μόνο 2 συνάδελφοι μας έκαναν χρήση αυτής.
Παρά το όποια προβλήματα συνεχώς προκύπτουν, θα πρέπει και οι εμείς οι Δικηγόροι, όταν δίνεται αυτή η δυνατότητα, να αξιοποιούμε τα μέσα που μας παρέχονται. Συνεπώς, δέον είναι στο εξής να κάνουμε όλοι μας χρήση αυτών των μέσων της Εισαγγελίας, και όπου αλλού.
Δυστυχώς το ζήτημα της πρόσβασης των δικηγόρων στη ροή της μήνυσης βρήκε - αδικαιολόγητα - εμπόδια τον Ιούλιο (όχι από την Εισαγγελία), ώστε να διακοπεί η υλοποίηση της.Ο Συνδυασμός μας θα πιέσει με κάθε δυνατό τρόπο ώστε αυτό να γίνει πράξη.
Τονίστηκε πως θα πρέπει να ψηφιοποιηθεί και η διαδικασία έκδοσης/παραλαβής πιστοποιητικών της Εισαγγελίας. Ήδη έχουμε επικοινωνήσει σχετικώς με τους αρμόδιους.
Στο θέμα της εισόδου στην Εισαγγελία, σε ενδεχόμενο νέων μέτρων,ο κος Αναστασόπουλος επέμεινε ότι δεν θα πρέπει να ξανακλείσει η είσοδος.
Το ωράριο λειτουργίας θα επανέλθει σε 08:30 - 13:00 (όπως και μετά τον Ιούνιο και θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση).
Υπήρξε η ενημέρωση πως θα παραμείνει ο διαχωρισμός των εκθεμάτων στα τρία.
Σοβαρό ζήτημα συνωστισμού υπάρχει στα αυτόφωρα. Από πλευράς μας προτάθηκε να μεταφερθούν στις αίθουσες προκατ που είναι πιο μεγάλες και ανεξάρτητες από άλλους χώρους. Ήδη εξετάζεται από την Εισαγγελία και Πρωτοδικείου η λύση αυτή.
Όλα τα παραπάνω τέθηκαν επί τάπητος από τον επικεφαλής του Συνδυασμού μας καθώς τις θεωρούμε κρίσιμες προτεραιότητες που θα πρέπει άμεσα να υλοποιηθούν.Θα υπάρξουν νεότερες ανακοινώσεις για την πορεία των ανωτέρω και θα παρακολουθούμε συνεχώς την υλοποίηση τους.