Σε λειτουργία τέθηκε ο «ηλεκτρονικός φάκελος δανειολήπτη». Πρόκειται για μια νέα πληροφοριακή εφαρμογή που δημιούργησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ) του Υπουργείου Οικονομικών, με στόχο να επιταχύνει τις διαδικασίες εξέτασης καταπτώσεων για δάνεια που έχουν ληφθεί με εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου και παράλληλα να καταργηθεί η φυσική διακίνηση εκατοντάδων χιλιάδων σελίδων, δικαιολογητικών και συνοδευτικών εγγράφων που εντάσσονται στους αντίστοιχους φακέλους.
Μέχρι πρότινος, τα αιτήματα των καταπτώσεων δανείων που έστελναν οι Τράπεζες στο ΓΛΚ συνοδεύονταν από ογκωδέστατους φακέλους των Δανείων με όλα τα δικαιολογητικά και τα συνοδευτικά έγγραφα. Η αυτοματοποίηση και ψηφιοποίηση της διαδικασίας αυτής αποτελούσε ανάγκη εδώ και χρόνια.
Με το νέο πληροφοριακό σύστημα δημιουργείται ο «ηλεκτρονικός φάκελος δανειολήπτη» όπου οι Τράπεζες μπορούν να στέλνουν ηλεκτρονικά και μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της ΓΓΠΣΔΔ όλα τα συνοδευτικά έγγραφα των δανείων. Επιπροσθέτως, όλα τα αιτήματα καταπτώσεων αποστέλλονται από τις τράπεζες επίσης ηλεκτρονικά και είναι άμεσα προσβάσιμα από τον χειριστή της κάθε υπόθεσης.
Με την λειτουργία της νέας εφαρμογής επιτυγχάνεται μια σειρά από οφέλη:
Πηγή: minidigital.gr
![]() | 6944 585 396 |
![]() | d.anastasopoulos@metodikigoro.gr |
![]() | Dimitris Anastasopoulos |